ساخت پنج کارخانه و تامین پنج سری ماشین آلات در زمینه تولید، مونتاژ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی در سال توسط شرکت نیامش




مدیرعامل شرکت نیامش در خصوص ظرفیت تولید این شرکت اظهار داشت : ظرفیت تولید شرکت ما ساخت پنج کارخانه در سال و تامین پنج سری ماشین آلات در زمینه تولید، مونتاژ، بسته بندی واستریل تجهیزات پزشکی است که در صورت ارتقای سطح بازار از نظر درخواست قابل افزایش است.

به گزارش اختصاصی آیمدپرس،   با بیان اینکه در این شرکت در زمینه طراحی و ساخت کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی فعالیت می کند، گفت: شرکت ما با بهره بری از تجربه مدیران، توانسته است بیش از یکصد پروژه موفق ساخت  را در کشور را به انجام برساند.

وی افزود: طراحی کارخانه ، ساخت بنا ، طراحی و ساخت کلین روم ، طراحی و ساخت ماشین آلات و ارایه دانش فنی تولید تجهیزات پزشکی از فعالیت های مجموعه نیامش است.

حسینی عنوان کرد: شرکت نیامش دارای ایزو کیفی ۱۳۴۸۵ و ایزو ۹۰۰۱ و استانداد های EN1422 و QC100 است؛ شرکت ما به دلیل فعالیت های خود، نشان ها و جوایز کیفیت را از اتحادیه اروپا دریافت کرده است.

مدیرعامل شرکت نیامش با اشاره به اینکه توانایی ساخت کارخانه تولید تجهیزات پزشکی نزد تعداد کمی از کشورهای جهان است، گفت: خوشبختانه به لطف خداوند مهربان و تلاش های همکاران، شرکت نیامش ایران نیز توانسته است به جمع شرکت های صاحب تکنولوژی تجهیزات پزشکی بپیوندد.

وی درخصوص صادرات شرکت نیامش بیان کرد: در حال حاضر در محدوده کشور عراق و افغانستان صادرات گسترده ای داریم اما با اصلاح ارتباطات مالی و حمایت دولت می توانیم میزان صادرات خود را افزایش دهیم.

حسینی با بیان اینکه شرکت نیامش، تنها شرکت کننده ایرانی است که جواز حضور در نمایشگاه کمپامد آلمان که در زمینه تکنولوژی های تولید تجهیزات پزشکی دارد، اظهار داشت: شرکت ما در چهار سال گذشته به صورت مستقل در بخش “تکنولوژی های بالا” در این نمایشگاه پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا برده است.

مدیرعامل شرکت نیامش در خصوص ظرفیت تولید این شرکت اظهار داشت: ظرفیت تولید شرکت ما ساخت پنج کارخانه در سال و تامین پنج سری ماشین آلات در زمینه تولید، مونتاژ، بسته بندی واستریل تجهیزات پزشکی است که در صورت ارتقای سطح بازار از نظر درخواست قابل افزایش است.

حسینی با اشاره به اینکه شرکت نیامش دارای دوازده نفر پرسنل ثابت و سی نفر پرسنل نیمه وقت و پاره است، گفت: کارکنان شرکت ما دارای تخصص های کاربردی مختلف هستند. ما از مشاوره افراد متخصص خارجی در دانشگاه های جهان و ایرانیان متخصص در کشور های دیگر هم برای کسب دانش فنی و راه حل های کاربردی و علمی استفاده می کنیم.

مدیرعامل شرکت نیامش بیان کرد: اقتصاد حرف اول هر کشوری است در حال حاضر ایران با وجود مشکلات خارجی و داخلی دارای مشکلات اساسی است. یکی از این مشکلات به سرمایه گذاری های مقطعی در خرید و فروش ارز ، خودرو ، مسکن و طلا می انجامد که متاسفانه باعث ایجاد مشکلات اساسی برای دولت شده است. لذا شرکت نیامش بر آن است که این مشکلات را کمتر کرده و این سرمایه ها را به سمت اقتصاد سلامت و ساخت کارخانه سوق دهد تا از این طریق بتواند ضمن کمک به اشتغال جوانان باعث رشد صنایع پایدار و ایجاد اقتصاد دانش بنیان شود.

وی افزود: تمامی این تلاش ها به ساخت بیش از یکصد کارخانه تولید تجهیزات پزشکی توسط شرکت نیامش انجامیده است. تلاش های شرکت ما نیامش باعث اعطای بیست نشان علمی بین المللی از جمله نشان ارسطو از اتحادیه اروپا، ستاره کیفیت از فرانسه، نشان کیفیت و تکنولوژی از کشور آلمان، نشان مدیریت برتر از آلمان، تاج الماس ساخت یکصد کارخانه تجهیزات پزشکی از کشور انگلستان، نشان ارتقای کیفیت از کشور اتریش شده است.

حسینی اظهار داشت: شرکت نیامش دارای بیش از سی تندیس و از جشنواره ها و همایش های داخلی بوده و مورد تقدیر وزارت خانه های مختلف و شورای رقابت کشور هم شده است و نشان سلامت را از دبیرخانه سلامت کشورهای اسلامی و نشان کارآفرینی را از  جشنواره کارآفرینی حاتم که زیر نظر وزارت کار و وزارت صمت بوده هم کسب کرده است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد شرایط بهتر در کشور عزیزمان باید به برخی موارد توجه بیشتری داشت، گفت: تقویت رویکرد های اقتصادی وزارت امورخارجه و فعال کردن کاردارهای بازرگانی ایران در کشورهای دیگر از طریق شناخت پتانسیل های داخلی صنعت در ایران و بررسی و اعلام پتانسیل های ارتباطی با کشورهای مقصد، اعزام هیئت های تجاری و اقتصادی بلند پایه از ایران به کشورهای جهان برای ایجاد شرایط صادراتی کالاها و خدمات شرکت های ایرانی، تقویت سیستم اداری کشور برای کمک به تسهیل در امر تجارت و صادرات به منظور کم کردن زمان آماده سازی تا تحویل کالا در کشور مقصد ؛ برخی از این موارد است.

 

اطلاعات تماس

  • آدرس : تهران ، کيلومتر11بزرگراه فتح (جاده قديم کرج) ، سه راه شهريار ، جاده شهريار ، بعد از کارخانه ايران ياسا ، نرسيده به سعيد آباد ، شهرک صنعتي گلگون ، بلوار ميلاد جنوبي ، پلاک 14
    تلفن: 02165611247-02165611248
    نمابر: 02165611247
    تلفن همراه: 09120712724 
    ايميل : info@niamsh.com

    نمایندگی نیامش در کشور افغانستان و کشور عمان: 989151161970+  (آقای کول آبادی)