1

طراحی و ساخت دستگاه اکسترودر لوله های پزشکی



مشاوره
مهم ترین بخش خدمات به مشتریان ارائه مشاوره در جهت آشنایی و انتخاب محصول و خدمات می باشد ،که این امر جزء وظایف کارشناسان سازمان در تمام رده ها می باشد .مهم ترین عوامل موثر بر رضایت مشتریان ارائه سه پارامتر قیمت،کیفیت و خدمات می باشد،لذا با مشاوره به صورت ترجیحا حضوری هم می توان نیازهای مشتری را تبدیل به مشخصات فنی و در نهایت محصول و خدمات مورد نیاز کرد .در واقع تکنیک مشاوره چگونگی کمک نمودن به مشتریان از کمترین زمان و کمترین هزینه ممکن می باشد .
خدمات مشاوره ای می تواند از ابتدای موضوع یعنی اولین دیدار تا تحویل ،نصب،راه اندازی ،گارانتی و سایر خدمات مورد نیاز می باشد .این یک شرایط برد-برد است ،زیرا علاوه بر مشتریان که نیازمندی های تعریف شده آنها برآورده شده سازمان نیز یک مشتری راضی پیدا کرده که مجددا نسبت به خرید یا ارائه خدمات اقدام خواهد نمود .
  دستگاه های اکسترودر در تمامی صنایع پلیمر کاربرد دارند. این دستگاه ها با توجه به نیاز هر صنعت، در سایز های مختلفی طراحی و تؤلید می شوند.
 در صنعت تجهیزات پزشکی، با توجه به حساسیت بالای محصول نهایی و نیاز به دقت بالای سطح و عدم کدورت جنس پلیمر مصرفی از اکسترودر های خاص این صنعت استفاده می شود. این دستگاه ها دارای دقت ابعادی محصول بوده و توانایی تولید لوله های پزشکی با تلرانس بالا را شامل است.

اطلاعات تماس

  • آدرس : تهران ، کيلومتر11بزرگراه فتح (جاده قديم کرج) ، سه راه شهريار ، جاده شهريار ، بعد از کارخانه ايران ياسا ، نرسيده به سعيد آباد ، شهرک صنعتي گلگون ، بلوار ميلاد جنوبي ، پلاک 14
    تلفن: 02165611247-02165611248
    نمابر: 02165611247
    تلفن همراه: 09120712724 
    ايميل : info@niamsh.com

    نمایندگی نیامش در کشور افغانستان و کشور عمان: 989151161970+  (آقای کول آبادی)