1

نیامش پیشرو در طراحی و ساخت و ایجاد کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف



قبل از شروع هر طرح جدید تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی لازم است که با مشتری خود در مورد جزئیات کامل طرح ، جلسه ای فنی و اقتصادی داشته باشیم . هدف ما تنها فروش یک طرح تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی و پروژه نمی باشد بلکه یکی از مهمترین اهداف این واحد ،قابل توجیه بودن و سود آوری طرح  برای مشتری می باشد . باید در نظر داشت که فروش یک طرح بسیار آسان بوده ولی شروع یک پروژه و تولید محصول از مشکل ترین قسمتها می باشد.
ماشین سازی حسینی قادر است با آنالیزی دقیق از بازار کار، موفقیت تولیدات شما را به صورت واقع بینانه ارزیابی کند . بر اساس اطلاعات بازار، طرح توجیهی مربوط به پروژه شما محاسبه می شود  و بهترین راههای ممکن برای سرمایه گذاری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

متخصصین ما دارای تجربه و دانش فنی جزء به جزء پروژه بوده و برنامه ریزی دقیق تولید موجب ایجاد سهولت در پیشبرد کلیه مراحل پروژه می گردد.
در نهایت ما برای اخذ مجوزهای لازم جهت پروژه تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی شما را یاری می کنیم.
با توجه به پروژه های در دست تولید ، این شرکت ماشین آلات و قطعات مورد نیازپروژه ر ا از طیف محصولات ماشین سازی حسینی تامین نموده و یا بر حسب نیاز، ماشین آلات جدید طراحی و تولید می نماید.
برای هر نوع ساختمان تولید تجهیزات پزشکی ، یک چیدمان منحصر به فرد ارائه داده می شود. با نظارت و سرپرستی مداوم در مراحل مختلف ساخت بنای کارخانه تجهیزات پزشکی ، این اطمینان به شما داده می شود که این بنا مطابق با طرح داده شده و به طور دقیق در حال اجرا می باشد ، تا زمانی که بالاخره کارخانه تجهیزات پزشکی برای بازدید نهائی آماده شود.
چیدمان ماشین آلات و متعلقات و قطعات تولید شده توسط متخصصین فنی ما انجام می شود . درهمین فاصله پرسنل شما با چگونگی کار دستگاه ها آشنا شده و مدیر طرح شرکت ، آموزش های لازم را در محل کارخانه شما به پرسنل محترم تان  می دهد . سپس کارخانه تولید تجهیزات پزشکی یکبار آماده بهره برداری شده به شما تحویل داده می شود.
خدمات ما در سال های اولیه شروع پروژه در اکثر مواقع شامل گارانتی در محل می باشد. در شرایط اضطراری ، این شرکت هم به صورت فنی و هم اقتصادی شما و طرح شما را پشتیبانی می نماید . بعلاوه شما می توانید از سرویس ویژه این شرکت (سرویس مدیریت کارخانه) استفاده نمایید؛ بطور مثال،  متخصص ماشین آلات ما به مدت چند سال در کارخانه شما حضور فعال خواهد داشت.
فرآیند ساخت بناهای کارخانجات تجهیزات پزشکی توسط ماشین سازی حسینی بر اساس نیازمندی های تولید در جهت استفاده بهینه از مواد و حصول اطمینان از فرایند خاص عملیات تولید می باشد. در  مجموعه ماشین سازی حسینی طراحی ساختمان کارخانجات تولید تجهیزات پزشکی منحصرا از طریق سیستم طراحی کامپیوتری طراحی می شود. در مرحله ساخت بنای کارخانه ، با همکاری آرشیتکت های داخلی شما ، مناسب ترین و اقتصادی ترین روش را در طراحی مدرن انتخاب می کنیم.
ما از ابتدای شروع ساخت بنای کارخانه همراه آرشیتکت منتخب شما خواهیم بود و شما را در تمام مراحل ساخت ، پشتیبانی خواهیم نمود و درنهایت زیبایی و منحصر بفرد بودن کارخانه شما را ضمانت می نماییم.
ساخت بنا در نهایت با بررسی های نهائی و منطبق با طرح های مدرن امروزی و نیازهای منطقه ای شما به انجام می رسد.
ماشین سازی حسینی یک برنامه ریزی کامل تولید تجهیزات پزشکی شامل منابع تامین مواد اولیه ، ادوات تولید ، بسته بندی ، استریل  و غیره آماده می کند.
این که شما تولید کننده چه محصولی می باشید اهمیت ندارد ، مهم این است که ماشین سازی حسینی دارای تعداد زیادی از متخصصین در نقاط مختلف ایران می باشد که در هر لحظه از پروژه در خدمت شما خواهند بود. این متخصصین شامل دکترداروساز ، پزشک و مدیر تولید ، متخصصان تولید ، کارشناسان میکرو بیو لوژی می باشند. آموزش ها و توضیحات ما شامل تکنولوژی کامل ، مراحل ساخت از مواد اولیه تا محصول نهایی می باشد. بعلاوه در هر مرحله از تولید اطلاعات لازم توسط ما ارائه خواهد شد . کنترل کیفیت و کارهای مربوط به آزمایشگاه نیز جزو خدمات ما خواهند بود.
مشتریان خود را جهت دریافت گواهینامه های لازم و مدارک مهم   ماشین سازی حسینی یاری می نماید
مسئولیت مونتاژ ماشین آلات حتی تحت شرایط دشوار بر عهده مهندسین و تکنسین های با تجربه ما می باشد در طول این مدت پرسنل شما با آموزش های اولیه در مورد چکونگی کارکرد دستگاهها و نگهداری آنها آشنا می شوند .
مدیران تولید با تجربه و تکنسین های متخصص ما مسئولیت آموزش کادر شما را در محل کارخانه  بر عهده خواهند داشت . علاوه بر آموزش در محل ،  یک سری آموزش های تئوری برای مدیران تولید و سرپرست کارگران شما ارائه خواهد شد . کل این آموزشها و تعلیمات برای مدیران تولید و سرپرستان در جهت راه اندازی کارخانه تازه تاسیس می باشد. همچنین آموزش در حین کار پرسنل شما در کارخانه ممکن خواهد بود. 
به محض اتمام آموزش های لازم به پرسنل شما ،  کارخانه به صورت رسمی راه اندازی خواهد شد .
ماشین آلات تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی توسط ماشین سازی حسینی طراحی و ساخته می شوند. ما تامین قطعات یدکی برای تمام ماشین آلات فروخته شده خود را به مدت ده سال گارانتی می نماییم . همچنین حضور بموقع تکنسین و متخصصین خود را جهت تعمیرماشین آلات و رفع هرگونه مشکل دیگر ضمانت می کنیم.
در صورت امکان کارخانجات شما تا یک سال پس از راه اندازی رسمی شامل خدمات در محل می باشند.
ماشین سازی حسینی خدمات فنی و اقتصادی گسترده ای را برای شما فراهم می نماید .این مجموعه جهت تامین مواد تولیدی اطلاعات لازم را برای شرکت در مناقصه ها را فراهم کرده و پتانسیل فروش محصول را ارزیابی خواهیم نمود.
ماشین سازی حسینی سازنده و عرضه کننده کلیه ماشین آلات و خدمات در صنعت پزشکی بصورت کارخانجات آماده بهره برداری می باشد. خدمات ما پشتیبانی کامل از ابتدائي ترین مراحل پروژه همراه با تجزیه و تحلیل های لازم برای جزئيات پروژه می باشد ِ پس از انتخاب طرح و تصمیم گیری کلی، ساخت ماشین الات مربوط به تولید شروع و نقشه های ساختمانی مربوط به کارخانه ارائه میگردد.
به محض اینکه فعالیتهای ساختمان و مراحل تولید ماشین الات به پایان رسید ، مهندسین و متخصصین ما شروع به نصب ماشین الات و راه اندازی خطوط تولید خواهند نمود . خدمات پس از فروش این مجموعه درزمینه فنی مهندسی و مسائل اقتصادی تا سالها پس از راه اندازی کارخانه تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی با شما خواهند بود.

اطلاعات تماس

  • آدرس : تهران ، کيلومتر11بزرگراه فتح (جاده قديم کرج) ، سه راه شهريار ، جاده شهريار ، بعد از کارخانه ايران ياسا ، نرسيده به سعيد آباد ، شهرک صنعتي گلگون ، بلوار ميلاد جنوبي ، پلاک 14
    تلفن: 02165611247-02165611248
    نمابر: 02165611247
    تلفن همراه: 09120712724 
    ايميل : info@niamsh.com

    نمایندگی نیامش در کشور افغانستان و کشور عمان: 989151161970+  (آقای کول آبادی)