ماشین آلات

ماشین آلات ، راه اندازی ، خدمات پس از فروش
سه رکن اساسی در خرید ماشین آلات وجود دارد این سه رکن عبارتند از انتخاب مناسب دستگاه های تولیدی با توجه به استاندارد های منطقه ای تولید ، نصب و راه اندازی دقیق ماشین آلات و در نهایت خدمات پس از فروش مناسب
شرکت نیامش با توجه به پروژه های کلید در دست تولید ، طراحی های منحصر بفردی برای ماشین آلات دارد . این شرکت ماشین آلات و قطعات مورد نیازپروژه را از نظر محصولات تجهیزات پزشکی تامین نموده و یا بر حسب نیاز، ماشین آلات جدید طراحی و تولید می نماید.
چیدمان قطعات تولید شده توسط متخصصین فنی ما انجام می شود . درهمین فاصله پرسنل شما با چگونگی کار دستگاهها آشنا شده و مدیر طرح شرکت، آموزش های لازم را در محل کارخانه می دهد .سپس کارخانه آماده بهره برداری، طی مرحله نهایی به شما تحویل داده می شود.
خدمات ما در سال های اولیه شروع پروژه شامل گارانتی در محل می باشد. در شرایط اضطراری، این شرکت هم به صورت فنی و هم اقتصادی شما و طرح شما را پشتیبانی می نماید . بعلاوه شما می توانید از سرویس ویژه این شرکت (سرویس مدیریت کارخانه) استفاده نمایید؛ بطور مثال،  متخصص ماشین آلات ما به مدت چند سال در کارخانه شما حضور فعال خواهد داشت.
ماشین آلات نیامش تحت عنوان" ساخت ایران"  طراحی و ساخته می شوند. ما تامین قطعات یدکی برای تمام ماشین آلات فروخته شده خود را به مدت ده سال گارانتی می نماییم . همچنین بموقع تکنسین و متخصصین خود را جهت تعمیرماشین آلات و رفع هرگونه مشکل دیگر اعزام می کنیم.

اطلاعات تماس

  • آدرس : تهران ، کيلومتر11بزرگراه فتح (جاده قديم کرج) ، سه راه شهريار ، جاده شهريار ، بعد از کارخانه ايران ياسا ، نرسيده به سعيد آباد ، شهرک صنعتي گلگون ، بلوار ميلاد جنوبي ، پلاک 14
    تلفن: 02165611247-02165611248
    نمابر: 02165611247
    تلفن همراه: 09120712724 
    ايميل : info@niamsh.com

    نمایندگی نیامش در کشور افغانستان و کشور عمان: 989151161970+  (آقای کول آبادی)